Het begin is er... - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Kirsten Post - WaarBenJij.nu Het begin is er... - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Kirsten Post - WaarBenJij.nu

Het begin is er...

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

30 Oktober 2015 | Nederland, Almelo

Hallo Allemaal,

Zoals de titel al zegt: Het begin is er... Over precies honderd dagen vertrekken we (als het goed is) naar Suriname. Vandaag zijn Erik, Melanie en ik naar Amsterdam geweest. Hier moesten we bij het consulaat het MKV (machtiging kort verblijft) indienen. Omdat wij langer dan drie maanden gaan is een visum namelijk niet meer voldoende. Je kunt dit ook via de post doen maar op deze manier weten we direct of het voldoende is. Dus dan maar met de hele papierwinkel de trein in! Gelukkig werd alles goedgekeurd. Als het goed is horen we binnen drie maanden of het akkoord is. Afwachten dus...
Toen we op de terugweg zaten in de trein kregen we bericht van Inge. Zij was naar huisjes/kamers aan het kijken. Dit doen we al wat langer maar konden tot nu toe nog niet echt wat vinden. Nu hebben we echter twee huisjes vijf dagen in optie. Dan moeten we beslissen. Wordt vervolgd!

Liefs,
Kirsten

• 09 Februari 2016 - 19:22

Ronald:

Hoi Kirsten,

Nou, nu ben je er......wat zo ver weg leek..is er nu ....
    Hopelijk heb je een goed reis gehad en kun je nu heerlijk acclimatiseren.
    Nou, veel plezier en tot een volgend contactmoment.

Lieve groet van ons uit de Hof van twente: