Nog vijf weken! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Kirsten Post - WaarBenJij.nu Nog vijf weken! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Kirsten Post - WaarBenJij.nu

Nog vijf weken!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

03 Januari 2016 | Nederland, Almelo

Hallo allemaal,

Het is alweer even geleden sinds mijn laatste bericht. Er is veel gebeurd. Eigenlijk is alles zo goed als geregeld wat betreft de papierwinkel. De buitenlandse beurs is aangevraagd, verzekering, inentingen en natuurlijk het visum. Op nieuwjaarsdag kregen we een berichtje van Erik dat de visa zijn goedgekeurd! Gelukkig! Nu moeten we alleen nog een dag met z'n allen naar Amsterdam om hem op te halen. Tijdens mijn vorige bericht waren we erg druk met het zoeken van een huisje. Die hebben we gevonden! Wij vertoeven vier maanden aan de Walapastraat in Paramaribo. Mocht je nieuwsgierig zijn, zie hieronder voor de link:
http://www.casacama.com/huren/zoeken/index.php?showdetails=180
Het internaat is op de hoogte gesteld dat wij er aan komen. Nu is het wachten nog op een stageplaats. Afgelopen week kreeg ik toevallig contact met iemand die de lerarenopleiding wiskunde doet aan de HAN en ook in dezelfde tijd stage gaat lopen in Paramaribo. Ook gaan mijn buren in dezelfde tijd op vakantie naar Suriname. Ze gaven aan dat er nog plek over was in de koffer voor het geval ik wat vergeet, altijd handig natuurlijk. We gaan hopelijk nog veel meer mensen leren kennen in Paramaribo. Ook wil ik veel van het land gaan verkennen. Ik laat het maar een beetje op me af komen en zie daar wel wat we allemaal kunnen gaan ondernemen. Mijn buren hebben overigens ook laten weten dat stagiaires veel korting krijgen in Paramaribo. We blijven natuurlijk Nederlanders (Twentenaren; 'Oons bint zuunig')!

Als laatste wil ik jullie de link geven van de blog van mijn reisgenoot Erik:
http://erikpost92.waarbenjij.nu/
Voor onze internationalisering, zoals onze stage vanuit Windesheim genoemd wordt, moeten we een reisverslag bijhouden. Later zal ik de links van de blogs Inge en Melanie ook plaatsen. Dan kunnen jullie het ook eens van een andere kant lezen ;)

Jullie horen van me!
Liefs Kir

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Hallo, Mijn naam is Kirsten en ik volg de lerarenopleiding wiskunde. Hiervoor ga ik voor vier maanden naar Suriname op buitenlandstage als minor. Dit samen met Erik, Melanie en Inge. Op deze blog ga ik voor het thuisfront (en mezelf) een reisdagboek bijhouden. Enjoy! Groetjes, Kirsten

Actief sinds 07 Jan. 2016
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 6805

Voorgaande reizen:

09 Februari 2016 - 02 Juni 2016

Suriname

Landen bezocht: